wtorek, 30 grudnia 2014

List z Hogwartu

Ludzie, herosi, bogowie, tytani, potwory, czarodzieje, Nocni Łowcy, wszyscy!
Wiecie coś o tym, że nieszczęścia chodzą parami? Ja jestem jednoosobową parą. Ostatnio nic nie pisałam, bo dopadła mnie choroba zwana życiem, a teraz... Hm, system zasilania w lapku zdechł, serwis działa od 6 stycznia, więc dostanę go NAJSZYBCIEJ 13 stycznia. Tak, teraz zostaje mi jedynie telefon czyli warunki jak w Szkole Przetrwania, prowizoryczne akapity (spacje), zero justowania tekstu, prawdopodobnie literówki i inne takie </3
Ale się staram!
Lucy(fer) out ~

6 komentarzy:

  1. Kochana!Czyli rozdział dodasz 13?
    -Syriusz x James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 to najszybszy termin odzyskania lapka, rozdział nadal zależy od kaprysu Wena (stopnia nudności języka polskiego)

      Usuń
    2. Wiesz nie ty jedna masz problem z polskim.Okropny jest!Jeszcze babka się na mnie uwzieła i mam 2/3 z tego przedmiotu. :) Tak ogólnie fajnie piszesz :) ! <3

      Usuń
    3. U mnie chodzi raczej o to, że jest nudno, w sumie ponad 3/4 klasy ma te lekcje gdzieś. (Ale na pocieszenie mogę powiedzieć, że mam średnią 3.88 i 3 na semestr, bo nie zaliczyłam "Pana Tadeusza".)
      I... Dzięki, ale to nic specjalnego w porównaniu z, chociażby, paniami komentującymi <3

      Usuń
  2. No i gdzie rozdział?:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że komputer, to nie jedyny warunek. (Wenie, gdzieś polazł?)

      Usuń